Thursday, April 12, 2012

Nampak lain…


Hahaha, semalam aku lepak dengan member-member aku, so tengah-tengah borak 2 adela sorang ni cakap aku sejak2 masuk blaja ni dh nmpak lain ckit. So dengan yakinnye aku ckpla ‘memangla, kan aku dh kurus ckit, hahaha’..jujur kot, mmg dh kurus ckit..hahaha. Tp mcm biasela, ade je yg dengki nk argue psl berat bdn aku skrg..hahaha… Jelezzz lettew!!!hahaha

Kwan aku yg tadi ckp blik, bukan lain yg itu je, tp die ckp aku dh kurg berckp n kuat borak mcm dl dh..yg slalu buat lawak sengal n kacau2 org.. Hahahaha, aku happy gakla bl dengar g2, bkn sebb ak dh senyap, tp die ngaku aku dh kurus…hahaha.

Akupun kdg2 terperasan jgk yg skg aku agak pasif jgk…mybe sbb geng yg bleh bwk gurau2 kurang kot (tp seme member aku bleh bwk gurau). Walau mcmnepun aku jawabla mcm ni :~

“ manusiakan berubah kot, tp bknla aku senyap sbb aku dh xgeng mcm dl..cume kdg2 jiwa kacau ckit..hahaha. kg ckp byk, buat org terase dh dpat dose mcm org 2 yg merajuk dgn aku dl…hahaha”

Kwn aku jwb blik : eleh, gengla konon, ajak p lepak2 xmao, tgk wyg xmao, berkelah xmao, main futsal xmao..blahla..

Amboi, emo btol member aku ni, mcmla ak makwe die…hahaha. So aku jwb mcm ni :~

“bukan aku xjaoin semua ye, ade gak aku p kan, tp bl kdg2 mlsla nk bt aktviti je..penat doh. Lagipun skg ni duit xmasuk2 lg..matila kalau kerja nk mengabiskan duit je..tunggula ye. Lagipun mase degree, (mcmla semua skg rapat ngan  aku ms degree),  korg nk kacao wk2 ak nk berehat, time nk kluar dengan awekpn korg ajak main futsal (mcmla ade awek, hahaha), skg smbg blajo blikpn korg nk ak mcm 2 gak, matila aku..hahaha”

So smua senyap lps 2..mybe dorg ingt aku serius kot, tp aku agak2 dorg paham kot mksud aku..harap semua puas ati..

p/s : skrg ni byk plak org nk tny aku mcm2 soalan yg mcm pelik2 je..
       : semoga semua mangsa gempa di Indonesia dipelihara keselamatan oleh ALLAH, termasuk kita semua di dunia

No comments:

Post a Comment