Monday, April 2, 2012

borak2 kosong..

ayoo, entry kali ni just nak cerita yang makin hari aku makin tua umur, makin banyak yang aku tengok dalam hidup ni n ofkosla makin banyak pengalaman yang dapat aku blaja n dapat..

as korang dah tao, ak skang dh masuk minggu ke 7 dah pun sambung blaja peringkat master ni..
memang tak sama langsung level belajar time degree dgn master ni..
kadang2 aku rasa senang je, tapi kadang2 ak rasa yang masa susahnya blum lagi tiba..
dl ms degree, ramai member nak bt aktiviti sama2, tp la ni kne bt semua sendiri  kot...kdg2 mmg mcm 'mati kutu' kot...
yang lagi pelik, dl ms degree, kita mcm2 blur2, ssh nk paham je ape yg belajar..tp bl msuk level dh mningkat ni, rs mcm senang je nk paham..mybe jg sbb ak just tumpu pada satu bidang je kot..
so, dlm bab pelajaran ni, point penting yang ak dapat kali ni ialah " berdikari and mastering on what you learned before"

dh sambung blaja balik ni, kompem2 la ak duk kolej lagi..senang nak bt aktiviti satu hal, xpayah susah2 cr rumah sewa lagi 1 hal..hahaha
dh duk kolej ni, mcm2 la ragam org yang aku tgk, ade yg mcm best je nk tgk, n ade juga yang rase jelik je..tp bak kate org, lain org, lain ragam..
yg bagusnya tgk ragam2 org ni adalah, kadang ia boleh bt kita berpikir dgn macam2 emosi kot...hahahaha
so point tuk bab ni "don't judge the book by its cover, tak knl maka tak cinta, jg perangai sendiri dl" hahaha

okla..2 je rs nak tulis kali ni..lgpun lm dh xpost pape..
p/s : plik tgk org pakai baju kurung transparent p kenduri kawin sampai bleh tao pakau suor dalam warna ape...memalukan..

No comments:

Post a Comment