Monday, September 26, 2011

Hadiah Kawin..

Assalamualaikum..

Hari ni aku nak tulis pasal hadiah perkahwinan rasanya..Sebenarnya, dari malam semalam aku asik pikir apela yang nak dibagi masa kawan/ coursemate aku kawin awal bulan depan ni.. Adui, susahla nak pikir..memang banyak bende yang boleh bagi as a gift, tapi banyak juga faktor lain yang buatkan aku makin serabut nak pilih hadiah ni..

  • pertamanye, aku ni jenis yang tak pandai sangat nak pilih2 hadiah ni. Biasanya klu nak raikan sesuatu o seseorang aku belanja makan je. Tapi takkan nak belanja makan pengantin baru masa kenduri depa sendir..hahahaha
  • keduanya, inila kali pertama aku nak bagi hadiah sempena hari perkahwinan orang, jadi mestila hadiahnye lain dari hadiah untuk function2 bufday or keraian lain..
  • ketiga, aku ni masik lagi seorang "job seeker", so duitpun kurangla untuk mampu beli hadiah yang besar2 ni..hahahaha
  • yang last skali, aku kne juga bagi kawan aku ni hadiah sempena kawin die, sebab kawin ni sekali je seumur idup..tp kalau kawin banyak kalipun, aku tetap bagi adiah tuk perkahwinan pertama je..hahahah
hahaha, so..apela ye nak dibelikan ni..adui..

No comments:

Post a Comment