Friday, September 16, 2011

saje-saje..suka-suka

 Emm, jumpa lagi kita. Rasanye tak terlambat lagi nak ucap SELAMAT HARI RAYA EIDUL FITRI,  MAAF SEGALA SALAH SILAP pada semua. Minta maafla lambat sangat ucapnya. Bukanla lama tak buka blog, hari-hari buka. Tapi tak rasa nak menulis.

Baikla, sebenarnya sekarang nipun tak ade idea jugak nak tulis, tapi ntah kenapa tangan ni rasa nak menulis plak. 

Oh ya, nak bagitau, esok aku akan masuk ke alam pekerjaan seperti kawan2 aku yang lain. Alhamdulillah, semuanya rezeki dari ALLAH. Memang excited giler2 nak kerja ni dan minggu ni memang membawa banyak khabar berita yang bagus2 sampai dapat melenyapkan kesedihan sebelumnya..chewahhh..hahaha

Berita lain ialah aku baru je balik jalan2 around pantai timur dengan sorang kawan aku. Dapat gakla tengok dunia luar lepas lama terperuk kat umah, sambil tu jumpa kawan lama n dapat kawan baru..hahaha..

Aduiii, banyak plak cakapnya, padahal kat atas tadi cakap takde idea kan.. Jadi mulai hari ni, aku istiharkan aku seorang yang berkerja. Masa untuk membaiki taraf idup sendir dan membalas budi family..
TATA...HAHAHA

No comments:

Post a Comment