Tuesday, May 15, 2012

Bulan-bulan sukar.



Macam biasa, mintak maaf sebab lama sudah tidak ‘mengepost’ apa-apa. Sejak dua menjak ni, aku terpaksa menempuh bulan-bulan yang sukar. Bak kata orang Inggeris “ toughest month”. Hahaha.

Untuk pengetahuan semua, sekarang aku sudah mula kena tolong jalankan projek untuk ‘master’, sambil-sambil itu, aku kenala belajar sekali dan mana tahu boleh ‘run’ sekali projek aku. Jadi memang tak ada mas nak buat entry baru. Tambah pula projeknya dekat Kluang, Johor sana. Jadi kena ulang-alikla ke sana selalu. Penat weh, penatmental, fizikal semua. Hahaha. Tapi tak apela, boleh tambah ilmu dan memang ‘aim’ aku nak habiskan pengajian dalam setahun setengah saja kalau mampu. InsyaALLAH.

Selain kena ulang-alik Johor, aku kena siapkan abstrak untuk seminar kat Langkawi bulan 6 nanti. Alhamdulillah, baru je siap. Tunggu sv betulkan lagi. Harap-harap semuanya okayla sebab semua yang lain dah aku buat termasukla tempah hotel. Pengalaman pertama pergi seminar luar. Hahahaha. Harap-harap kertas ni dapat diterbitkan dalam apa-apa jurnalla. InsyaALLAH.

Tak habis takat situ sahaja, lepas ni kena siapkan proposal pulak. Sebabnya, proposal yang sebelum ni kena buat banyak perubahan pasal projek yang aku nak buat nipun dah berubah. Apapun, harapnya ALLAH permudahkanlah urusan hambaNYA ini. AMIN..

Jadi, disebabkan aku dah terangkan panjang lebar tentang apa yang aku buat masa bulan-bulan sukar ni, maka harapnya, yang selalu singgah ke blog ni dapatla memahami mengapa saya jarang ‘mengupdate’. Kalau tak ada halangan, bila sudah siap semua kerja, kita akan berkongsi lagi. Hahahaha

p/s:Semoga semuanya dipermudahkan..

No comments:

Post a Comment