Friday, January 7, 2011

alhamdulillah (2010), insyaallah (2011)

assalamualaikum semua...

mintak maaf sebab dah lame sangat tak buat entry baru...semuanye atas kesibukan yang tak dapat dielakkan...berkaitan dengan tajuk entry kali ni, aku nak panjatkan setinggi-tinggi kesyukuran kepadaNYA sebab dengan rahmatNYA dapat aku harungi tahun 2010 yang penuh dengan suka duka, cabaran, pengalaman, ilmu pengetahuan, kesusahan dan kesenangan, kegagalan dan kejayan...semuanya memerlukan kesabaran, usaha yang gigih, kemampuan, kewangan, kegigihan dan semangat yang kuat...

atas sebab itu aku panjatkan kesyukuran kepadaNYA. tak lupa jugak pade kedua ibu-bapa, keluarga,orang yang tersayang (Adottbusuk), guru-guru, sahabat-sahabat dan semua manusia yang banyak membantu dari semua segi..

tahun 2010 memang memberi seribu kenangan pada aku. antaranya:
>aku dah selesaikan semua 7 sem aku kat UPM.
>Aku dah selesaikan projek akhir tAHUN aku dengan jayanye..(tapi resultnye hampeh jugak,hahaha)
>aku dpt result yang bagus sem ni
>n yang best, aku dapat pegi new zealand wooo..

n untuk 2011 pulak, aku harap aku caqpai yang lebih baik dari tahun lepas...insyaalalah

2 comments: